Największe szanse na sukces ma firma, która zapewni obsługę na najwyższym poziomie, a gdy pojawi się problem – nie zostawi klientów samych sobie.
Najlepsze wsparcie konsumenckie zapewniają nowoczesne rozwiązania, czyli CTI, call center i aplikacje typu CRM.
CTI to system, który integruje telefon z komputerem. Wykorzystuje się go do realizacji połączeń przychodzących i wychodzących. Na podstawie identyfikacji numeru albo linii umożliwia wstępne rozpoznanie dzwoniącego i ustalenie jego potrzeb oraz skierowanie do właściwego działu w telefonicznym centrum obsługi (call center).
Wdrożenie CTI i call center przynieść może Państwa firmie wiele korzyści:
CRM to oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientem. Call center może być jego jednym z jego elementów.
Wdrożenie rozwiązań typu CRM umożliwi Państwa firmie:
Wszystko to przełoży się na większą satysfakcję Państwa kontrahentów, co finalnie podniesie Państwa sprzedaż i zyski.